\


Ahad, 17 April 2011

Padang Besar With Love....














Tanggal 1hb April....hari tu,Saya dan keluarga balik kg d Perlis atas urusan keluarga....selepas sekolah,kira bergegas berkemas untuk balik kampung...kira bertolak kul 4 .30 petang....mmg lewat!!...bayangkan dari kontan nak ke perlis....,,berjam2 nak sampai...tak pernah lagi balik kg sewaktu sebegini....tapi balik tetap balik...ooooo...balik kampung.....ooooo balik kampung...hati girang...!!heee
Hari ni barulah saya berkesempatan tuk mencoretkan di cni...telah sekian lama..coz,my brodband rusak...di celup dalam air oleh anakku yang kecil ni....!!
       Perjalanan kami alhamdulillah....dilindungi oleh Allah sentiasa...pukul 11 malam,kami sampai d perak...suami aku tak tertahan matanye...so apa lagi berhenti tido dalam 25 minit gtu....pas 2...kami teruskan jugak perjalanan kami...kerana masih jauh lagi perjalanan kami....mata suamiku tak tahan lagi....berhenti lagi...tdo....hu3....!!anak2...tdo tak sedar mana...letih dalam perjalanan...erm~~pe2pun TQ 4 my hubby...kerana bawa kereta dengan selamat.....akhirnya kami selamat tiba d RR Gurun pukul 6.30....berhenti solat subuh....kiranya dah tak lama dah nak sampai d kg...!!...
      Alhamdulillah...dalam kul 8.30pagi sampai ler ke kg halamanku....hai terasa kebas punggungku...hik2...!!Tapi penat tak terasa,bila melihat muka bonda tercinta...rinduuuu...muah2...Sesampai pagi tu sempat lagi pergi pasar sehari(Nat)ngan mak n kakakku....mmg gila dibuatnya...erm~~~ikan pelaling yang segar bugar 1 kilo juz 3 hinggit jer....mmg murah...!!nak ikut ati mmg nak borong satu pasar...ulam2 seikat besar masih 50sen..hu2!!...
       Esoknya kami ke Padang Besar,,,.....jalan-jalan cari penat....!!haha..sambil2 cuci mata....banyak barang la jugak yang bawak balik...pas tu makan2...paling best pulut durian....6 hinggit....!!puas jugak la makan....sesuatu perkara yang terjadi ada hikmahnya...
     Isnin pagi kami bertolak balik ke kontan....

2 ulasan:

  1. mcm pnh ku lihat tmpt ni..tp d mana ya??...hheehe

    BalasPadam
  2. Di LA kot...!!!heee
    Tempat jatuh lagi d kenang...

    BalasPadam