\


Ahad, 27 Mac 2011

Kelas Memasak....

tekunnyer mokcik ni..........
Strawberry Cupcake



Pelbagai jenis cupcake...

Tiramisu Cupcake


                                                Yogurt Chese Cupcake
Banana with Almond cupcake...


Rich Chocolate cupcake


Pelbagai jenis cupcake yang siap d deko......

 
                                     Taraaaaaaaa...dah siap!!!cantik tak...?


Strawberry cupcake yang siap d deko....


Assalamualaikum......
kawan2 tersayang...ini coretanku hari ini...!!terlalu teruja aku untuk menghadiri kelas memasak...cupcake!!taraaa...aku dah pun menghadirinya hari semalam....walaupun agak keletihan coz semalam aku tido kat sekolah jaga murid2 tahun 6 yang ada Qiamullail...balik pagi 2,aku terus siap2 untuk ke kelas cupcake!!!sukeeenye..
ini le impian aku...hajat aku dah terlaksana....almaklumlah aku ni tak pandai memasak..tapi semangat minat dan cita2 ada.....
Betapa ler aku ni minat sangat sampai tekun dan kusyuk aku mmbuat cupcake dan mendekonya.....terima kasih cikgu Lin....coz mengajar anak murid tue ni...
karang aku dah kira pandai ler ckit...he2.!!insyaallah dah kira boleh ambik tempahan...???!!
ye ker boleh.......haha!dalam gambar ni pelbagai resepi belajar buat dan yang paling aku suke ialah banana with Almond Cupcake....time mendekonye kira paling mencabar ckit...sbb aku ni kira keras tangan.....nak mendekonye terketar2....walaupun tak cantik...tapi kira bolehlah tahan...heeee..
Insyaallah kalu ada kelapangan waktu,....aku akan belajar lagi dan lagiiii....hinggalah aku pakar dalam bidang ni....!! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan