\


Isnin, 14 November 2011

Jamuan Kelas Tahun 4 Dinamik 2011



                                                    Baek punyeeee....


                                                           Bestnyerrrr....



                                       Nasi ayam banjirrrrrr.....



Dalam kesibukan mase..sempat lagi aku melayan karenah anak2 didik kelas 4 Dinamik.erm~~lepas segala hajat nak buat jamuan tapi tgk tak mcm jamuan...coz,mmg tak sempat nak buat yg sempurna...cbuk dengan pelbagai urusan...tambah2 di akhir2 penutup sekolah...macam2 perkara yang hendak dibuatnye...seronok tgk mrk makan.siap makan nasi ayam lagi...ais krim...air kotak...muffin!!!hanif cakap....Bestttttt sangat.....heeee....tergelak aku. 2 tahun pegang kelas...tahun ni ler yg paling seronok dan mencabar...tau2 la jadi mak tiri kepada mrid2 4 Dinamik.Walau garang...hati aku ttp sayangkan mrk...tanpa mereka,siapalah aku...nipun janji nak masukkan gambar mrk banyak2 dalam blog...Nak abadikan kenangan bersama murid2ku yang aduhhhh....kusss semangatnye....biasa la kelas terakhir...!!
Walau kelas terakhir,tapi aku sayangkan mereka sama saja dengan kelas2 yang lain...cikgu2 diluar cna...layanan yang dberi mestilah sama,ajar mereka sehingga pandai,beri semangat kepada mereka supaya mereka cintakan ilmu...dan beri dorongan kepada mereka untuk terus berusaha...ingat aku pada kenangan yang lampau...aku bukanlah genius...biase2 jer,tapi kerana dek perhatian dan sikap my cg dulu ni...alhamdulillah....upe2nye jadi manusia juga aku ni...Terima kasih Cikgu Norrita...Dan Syukur pada Allah kerana dengan izinNya dapat aku menjadi pendidik....jadikanlah aku Pendidikan yang baik dan moga2 aku dapat mnjalankan amanahmu dengan baik dan adil.
Doa aku agar mereka berjaya dunia dan akhirat...amin!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan