\


Selasa, 31 Mei 2011

HARGA BARU..... 2013






Assalamualaikum.......buat kawan2 yang dikasihi.......untuk makluman kawan2...harga untuk kek coklat moist ade perubahan...so harap dapat info terkini....!!tiada lagi harga biasa dan harga tuk promosi....6 bulan pertama yang saya jalani,dalam dunia mmbaking ni...alhamdulillah...!atas sokongan dan galakan dari kawan2 semua...saya berasa penuh yakin untuk meneruskannya...walau penuh dengan dugaan...tapi dengan semangat,keyakinan dan minat akan saya teruskan jua....belajar dan terus belajar....TQ 4 D SUPPORT.....
Perubahan rege ini adalah disebabkan berlakunya kenaikan yang ketara harga barang2 untuk membuat kek....so dengan harapan yang tinggi agar kawan2 dapat memahaminya dan menerimanya....ape yang penting bukan sesaje sesuke ati nak naikkan rege tersebut....perkara ini juga saya banyak pelajari dan bertanya banyak sumber dari kawan2 internet saya...mereka banyak membantu....kawan2 juga boleh layari blog2 yang lain untuk menilai harga2 tersebut...terutama blog dalam blog saye yang saye "suka tengok".Anda boleh klik d ctu....harga standard adalah seperti di bawah:

KEK COKLAT MOIST SIMPLE:Topping biasa(cok.cair)

DARI   1-+ kg     = RM 32.00



KEK COKLAT MOIST :Topping Coklat Ganache 

DARI 1-+ kg  = RM 45.00

DARI 2-+ kg = RM  60.00




Harga kek di atas adalah yang asas dan biasa sahaja....jika terdapat pertambahan saiz,berat dan deko....harga lain akan dikenakan....
harap maklum....Terima kasih!!muahhh...sayang sokmo....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan