\


Ahad, 9 Oktober 2011

Exam...oh Exam......



Erm~~adussss....baru2 ni aku mnduduki exam yg pertama tuk prgram IPG di lipis....dah bertahun2 tak pekse tetibe jer nak duduk dalam dewan dan exam...fuhhh!!berpeluh &berdebar2...rasenye.selalunyer kita yaang jage pekse,ni kita plak yang nak amik exam.Alhamdulillah...dahpun berakhir semalam...siksonyooo....heeee.hanya Allah yang tahu....3 paper...Tamadun Islam,BI dan juga literasi nombor....erm~seram rasenye kalau nak di ingatkan semula....gelabah juga bila yang di baca tak naik.hanya Allah yang tahu ketika itu...pe lagiiiii....gorenggg jer la.harap2 goreengan aku kali ni menjadi dan mintak2 la lepas ke sem.2.Mudah2an Allah memberi kejayaan untuk aku dan rakanku jugak....kita jumpa PIM3 semuanya tahun depan!!!!...insyaallah.


bayangkan....duduk dalam dewan cam ni....lecture plak lbh 10 orang....hu3.....Takotnyeeee.....pe2 aku akan berjaya insyaallah....yakin+tawakkal=kejayaan...insyaallah.moga aku bersedia plak untuk fasa yang ke-2 pada 29 dan juga 30 hb ni....permudahkanlah segala2nya tukku Ya Allah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan