\


Isnin, 18 Julai 2011

Takziahhh....

Al-Fatihah....buat Arwah Pn.Junaida Abu Bakar






Pergi mu tak kembali.....ku titipkan doa buatmu kak Ju....!!Al-Fatihah........akan aku kenangkan segala2nya dalam doaku ini.....insyaallah....mengenalimu adalah kenangan yang terindah buatku....."Setiap yang Hidup pasti Mati.."
Petang Ahad tanggal 10hb Julai...lebih kurang pukul 7.00 mlm aku mendengar tentang berita ketiadaanmu akibat xcden dekat nenasi,Pekan....menyelinap darahku....seperti tidak percaya dengan berita ini....setelah semua aku call kawan2...barulah sahih berita ini ku dengar.....Ya Allah.....semua ini kehendakmu jua...Datang dariMu Ya Allah dan kembali kepadaMu jua......sayu sungguh....!!mengalir air mata ini tanpa dpaksa....tapi aku redha Ya Allah.....Engkau lebih menyayanginya......Hari ini seminggu berlalu....masih terasa tawamu kak Ju....
Akan aku abadikan kenangan bersamamu...Moga Rohmu d tempatkan bersama dengan orang2 yang beriman amin.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan